Recenze (260)
50/50 (2011)
Zhodnotíte v pěti hvězdách něco, co se nedá ohodnotit? Jo, jsme konzumenti.
Godzilla II Král monster (2019)
Ty vole, vyjebaná kráva, co chce CO? Nebejt úžasnejch příšerek, dost dobře udělanejch, to málem dostalo Odp..
Ladíme 2 (2015)
Dvojky nejsou úplně můj šálek kávy, ale tvůrci to zvládly a zase jsem se nechal vypnout od světa.
Ladíme! (2012)
Zapomenete při sledování i na koronavirus.
Úhoři mají nabito (2019)
Dost dobré herecké výkony, jinak skoro nic.
Finty Dicka a Jane (2005)
Miluji filmové převleky. A ten hepijent.
Escobar (2017)
Vlastně dobrej strejc.
Kráska a zvíře (2017)
Stále porovnávám s naším filmem Panna a netvor. To, co v našem zpracování dominovalo a co si člověk pamatuje dlouho, tak tady prd. Zpěv, tanec. Hezký zvířomíšenec a taky padouch. Toho československá verze nepotřebovala a přesto to mám pořád pod kůží. Hlavně, že vím, kolik metrů látky a kolik blejskavejch sajrajtů měla fiona 10 vteřin na sobě.
Vlastníci (2019)
Komedie, kterou budete milovat nebo nenávidět.
Le Mans '66 (2019)
Jelikož autům vůbec nerozumím, měl jsem trochu obavu abych to pobral. Příjemný nevtíravý film. A věřte, že vás to fcucne totálně. Ani jsem nechtěl, aby to skončilo. 85%.