Recenze (11)
Whiplash (2014)
Prijde mi to tak trochu zbytecne, tyhle filmy o uvzatosti, ktere nejsou podle skutecnosti, kdyz existuje tolik skvele natocenych zivotopisnych snimku. A citace filmu Bird od Eastwooda, hrana na autenticitu zrejme skutecnosti, mi prisla spise jako vykradeni nez pocta.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Kazda komunita ma sve srace. To je tak kdyz se nechate ubytovat v krasne Anglii pres slovenskou agenturu, na baraku sami cesi a slovaci vsechno bude fajn rikaji vam, a pak vam jedne noci zmizne notebook a vsechna elektronika a vy pak musite psat komentare na, v anglii koupenem, zasranem bezhackovem tabletu. Jinak je ten film vice umele umeni, nez opravdova drsarna. DiCaprio se ani moc herecky nesnazil, jen ty koupele v kozichu jsem mu nezavidel.
Muž na laně (2015)
Koupil jsem si v Aglii tablet a nevim jak se u te bestie zadavaji hacky a carky(jak by mozna rekl Hus nabodenicka). Ze startu si rikate co to je za digitalni hovadinu s umelopolystyrenovym oblicejem hlavniho herce, ale pak se dostane do veze a dokoukate to do konce.
Kosti a skalp (2015)
Ještě teď vidím zástupce šerifa pověšeného vzhůru nohama zažívajícího poslední chvilky života.
Méďa 2 (2015)
"Shlukují se do stád. Oni se opravdu shlukují" Geniální fór.
Black Mass: Špinavá hra (2015)
Mohli film rozkouskovat na pokračování, jako večerníček. Pětiminutové výstřižky ze života zkorumpované FBI a Bulgera. Jsou to většinou statické scénky. s výbuchem různě odstupňovaného násilí. Všichni jsou hnusní (i vzhledově) hajzlové, což dodává na autenticitě, ale stylizace jak ve Špinavém triku, což mi hodně vadilo.(každý na hlavě číro, které není jeho - možná jen Depp při svém věku shodil civilní příčesek a odstranil nabarvené vlasy - a gumovou masku na tváři)
Pan Holmes (2015)
Pomalé tempo, viděno snad na dvakrát a prostředkem si nejsem úplně jist, ale můj první adept na hereckého Oskara je na světě.(a asi i za masky)
Narcos (2015) (seriál)
Ač byl Wagner jako Pablo geniální, doufám, že jej oddělají na té střeše, nebo kde, hned na začátku druhé série a drogová scéna se bude mapovat dále a dále a dále, ve stejném duchu.
Everest (2015)
Nevím kolik bych dal hvězdiček po shlédnutí v televizi, plná palba je za IMAX a na konci mne solidně mrazilo.
Marťan (2015)
Příjemně se doplňuje s knihou. Kniha je zábavnější, film má zase lépe vygradovaný a delší konec. Ale oboje jsou to jednoduché jednohubky, nic víc nic míň.(budete si je sice možná pamatovat, ale znovu se k nim vracet nemusíte, tedy já alespoň ne)