Recenze (164)
Interstellar (2014)
Ne a ne se do toho zažrat..
Městečko South Park (1997) (seriál)
South Park je určený ke každodennímu použití...KAŽDODENNÍMU!
Luther (2010) (seriál)
První serie boží. Druhá se taky dá, ale na třetí doporučuju hodit kokádu. Jedna věc se Lutherovi rozhodně nedá vzít a to je nejlíp zmáknutá ženská postava ever (Alice).
Jeden musí z kola ven (2011)
Přežijte počáteční zmatek, ono se to rozjede... :)
Ledová archa (2013)
HongKong kupí nesmysl na nesmysl a podpoří to neuvěřitelně retardovanejma dialogama. Nejvíc mě ale srala všudy přítomná rádoby alegorická "společenská" kritika. Za polárního medvěda na konci bych nechal BingBongSonga kutat uhlí v ruskym dolu. Jedno z největších filmových utrpení života.
300 Sparťanů (2007) (TV film)
Obsah zajímavej, zpracování mi přišlo podivný.
Zelená zóna (2010)
Čekal jsem víc než kopu nudy. Přitom téma má rozhodně potenciál.
Klub poslední naděje (2013)
Nějakej dojem to na mně sice zanechalo, ale celkově mě to vtáhlo o dost míň, než jsem čekal.
Nula od nuly pojde (2006)
Snad kdybych užíval víc drog, tak se bude líbit víc..
Sedm psychopatů (2012)
Po velkym nic přijde naprosto pompézní finále. Stojí za to.