Recenze (1 177)
Gantz: O (2016)
Animovaná japonská bláznivá řežba s příběhem na pozadí. Řekl bych nenáročné béčko, ale je to proti zažitému žánru tak jiné a originální, že hvězda navíc.
Město podivínů (2018)
Napínavá scifárna se zajímavým příběhem a svižným tempem. Příjemné překvapení.
ARQ (2016)
Příjemné překvapení, lehce nadprůměrná sci-fi s klasickým konceptem cestování časem. Mám rád takováto béčka.
Mr. Olympia - Příběh bratrů Weiderových (2018)
Pro mě příjemné překvapení. Sám cvičím tak přiznávám že jsem zaujat, i tak mě potěšila hezká moderní forma vyprávění tohoto příběhu.
Pražské orgie (2019)
Zajímavý pokus, jen to znovu zapadlo do naší podprůměrné tvorby.
Ta druhá (2020)
Uvažoval jsem chvíli i o 4*, protože je to klasická komedie která vás několikrát pořádně rozesměje, navíc má sice průhledný, ale roztomilý příběh a celé je to takové bláznivé a pohodové.
Potomek (2019)
Téma sice mnohokrát ohrané, ale lekavé scény a atmosféra tu nechyběla - a to je základ. Za mě slušný film.
Příliš osobní známost (2020)
Klasická česká tvorba posledních let která ničím nepřekvapí. Ale nechalo se to odkoukat, jsou i mnohem horší české počiny.
Modelář (2020)
Na českou tvorbu po delší době dost slušný film, tedy až na Mádlovo chrčení. Moderně pojaté hezky natočené a za konec dávám také palec nahoru.
Lajko - Cikán ve vesmíru (2018)
Filmy o vesmíru to je moje a dokonce i podobná černá komedie mě zaujala. Pro mě nečekané překvapení.