Recenze (1 177)
Super-Blb (2022)
Nebylo to na první pohled zřejmé, ale tato klasická parodie byla nakonec perfektní. Opravdu jsem byl příjemně překvapený nad vtipným nápadem, perfektním zpracováním, narážkami na "velké" filmy a i výkony hlavního hrdiny. Za mě prostě perfektní akční komedie která funguje přesně jak má.
Mimořádná událost (2022)
Chápu že natočit něco s tak jednoduchým příběhem není snadné, i tak přestože to byla komedie mi to přišlo hodně přihlouplé. Ale na druhou stranu, nechalo se to zkouknout a občas se člověk opravdu i zasmál.
Černý telefon (2021)
Asi jsem čekal trochu víc, proto mírné zklamání, ale nebyl to vyloženě špatný film. Hezky natočené.
Hledání nekonečna (2022)
Hezké seznámení s nekonečnem. Hezký konec s vesmírem.
Deus (2022)
Bylo to špatné, ale bylo to sci-fi toho nejzákladnějšího konceptu a to prostě vždycky alespoň trochu funguje.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Rádoby vtipná neskutečná kravina. Jestli tímto směrem hodlají dále pokračovat, celý Thor tím zazdí. Je to ale škoda, protože příběhů které by mohli dovyprávět mnohem seriózněji mají spoustu :(.
Srdce na dlani (2022)
Vidím tu poměrně vysoké hodnocení. Ale mě osobně to přišlo neskutečně "amatérské", předvídatelné, uměle strojené, nelogické a hloupé. Ano roztomilí pejsánci to asi zachraňují, ale na ty moc nejsem, možná proto tak nízké hodnocení. Za mě velké zklamání.
Rodinu si nevybereš (2020)
Nenáročná komedie. Na nic si nehraje, nepřekvapí a nechá se to zkouknout třeba i s dětma.
Po čem muži touží 2 (2022)
Lepší dvě hvězdy, ale na jedničku to nemělo. Prostě klasika s klasickými herci.
Jurský svět: Nadvláda (2022)
Tři hvězdy jsou asi lehce nadhodnocené, ale vizuálně a trikově zase špička. Zbytek nebyl také vyloženě špatný, ale celé je to hrozně provařené téma. Chtělo by se to pousnout někam dál, někam jinam...