Recenze (139)
Let číslo 93 (2006)
Ale co, dám 100%... Sice třepavá kamera místy štve,ale jinak je to dobře natočený.
Sedmikrásky (1966)
Praštěný holky! Kde jste se vzali? :-D
Zvoňte dvakrát! (2005) (pořad)
Černou barvu si to prostě nezaslouží. Jinak je to samozřejmě tak na 2 nebo 3 *
Bohatí muži, svobodné ženy (1990) (TV film)
Jsem opravdu rád za Suzanne Somers, ale ani ona to nedokázala vylepšit. Prostě nuda. Klasický film 90.let. Nestojí za koukání. Ten čas byste mohli vyplnit něčím užitečnějším
Nepřítel (2002)
Hezký námět, zpracování hrozné... Moc dlouhé... Protagonista byl zahrán dobře.. Za zkouknutí nestojí... Když se budete vážně moc nudit, tak možná,ale jinak ne
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
No určitě se liší od předešlých 4 dílů. Připadalo mi to trochu jako Jason X (narozdíl od jiných Pátků třináctého), ale pořád je to dobrý.. Doba v reálu se posunula o 20 let, ve filmu o 200 let.. Stojí za zkouknutí
Malá mořská víla (1992) (seriál)
Pche! 61% Tak to teda ne!Vždyť to byl super seriál náhodou!:D:D Klasika jako Kačeří příběhy nebo Chip a Dale
Saw 3 (2006)
To je divný, že jsem viděl jedničku i dvojku a stejně jsem byl pořád překvapenej koncem... Začátek filmu je tak neuvěřitelně nechutný, že nemám slov. Proto dávám "jen" 4*
Dannyho parťáci 2 (2004)
Klasická "zbytečná dvojka". Scéna s "Julií Roberts" byla dobrá. Jinak moc dlouhý a nesrozumitelný
Otesánek (2000)
Něco tak nechutnýho jsem ještě neviděl... nebo možná viděl, ale..