Poslední recenze (3)
Kouř (1990)
Nemám rád muzikály ale toto ma celkom dostalo, výborný herci, prostredie, pesničky, pravdaže Arnoštek a pre mňa ešte postava čašníka, výborne vystihnutý maras komunizmu hlavne v úlohe Dušeka, nič nerobenia v práci, plnenia plánov atď. Jediný kto sa mi tam nehodil bol Čtvrtníček. Co to vidí oko mé mrdavé.....
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Audrey, Audrey, Audrey nič viac a na moje veľké prekvapenie stačilo to...
Třetí muž (1949)
pre mňa nepochopiteľné vysoké hodnotenie , predvídateľný dej, dialógy plné pátosu a hlavne neuveriteľne zlá hudba, počas filmu som mal pri tých citarových seansách pocit, že som niekde v tavarne, jem musaku a popíjam ouzo a nie že pozerám, na film z povojnovej Viedne. Jedna hviezda za Orsona druhá za podzemné priestory/prvý komentár na csfd :)