Recenze (3 438)
Oppenheimer (2023)
Zajímavé!!
Mechanik (2004)
Děsivě depresivní a tragické!!!!
Střelec v ohrožení (2007)
Průměrně dobré!!!
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Pěkné , ale až dost drsné!!!!!!
Želvy Ninja (2014)
Pobavil jsem se!!
Katyň (2007)
Pravdivě drsné a smutné!!
Sisu (2022)
Šílená fantazie , ale jinak hustý nářez!!!!!!!!!!!!!
Rudé nebe (2014)
Průměr!
Barbie (2023)
Zvláštní snímek!?
Motiv pro vraždu (1974)
Temné a deprimující!!