Recenze (3 438)
Prácička v Itálii (1969)
Na dobu vzniku velmi povedený filmeček, krásné honičky minicooperů , dopravní zácpa ve městě a i jiné perličky: A i po těch 49 letech tento film má šťávu a spád!!Jednoduše je to pěkná "Prácička"!!!!!!!
Výbuch raketoplánu Challenger (2015) (TV film)
Dobré , ale stále je to jen o té učitelce o příčinách havárie je hodně málo skoro vůbec nic !! Tento dokument jsem shlédnul kdysi a nyní jsem na něj narazil při hledání TV filmu z roku 2013!?!
Útěk na Horu čarodějnic (2009)
Průměrné , ale trochu zajímavé , něčím i nevšední sci-fi , na které se dá v pohodě dívat!!
Země zatracených (2006)
První čtvrthodina výborná , ale další zkoumání duševních traumat vracejících se vojáků do normálního života je nezáživné a vcelku nudné a zbytečné!!!
Země policajtů (1997)
Nemůžu si pomoci, ale tento film mě moc nezaujal a neuchvátil , spíš takové pomalé vyprávění o policajtech s kapkou akce!?
Operace Blesk (1976) (TV film)
Výborně zpracovaná a zfilmovaná skutečná událost!!
Smrtící věž (1975) (TV film)
Takové filmy by mohli točit každý rok (v USA) takových "magorů" tam mají dost!!!!!
Vratné lahve (2007)
Milý film o stárnutí a o věcech s tím souvisejících!!!!
Babí léto (2001)
Velmi dojímavý a krásný film o stáří, s jeho sílou i slabostí , ale i s krásnými okamžiky!!
Delta Force (1986)
Na dobu vzniku to byl určitě kasovní trhák, ale i po letech se dá tento snímek s potěšením shlédnout!!