Recenze (98)
Dárce (2014)
Úžasný film ale kľudne onanujte ďalej nad Barbie.. ma nedostatky ale..
Apollo 13 (1995)
???
Čarodějnice (2015)
Do písmena výstižný komentár Rex mundi
Hercules (2014)
Tak sa zdá že jediný hodnotný Hercules je to porno z 2002 :-)
Bastard (2023)
strohé ale veľmi jasné a všehovoriace dialógy, veľmi silné a zrozumiteľné emócie prenášané dokonalým obrazom a hereckými výkonmi, mohutné posolstvo (ne)ukryté v príbehu opisujúcom život taký aký je.. často musíme prejsť náročnými rozhodnutiami na ceste za svojim cieľom aby sme nakoniec zistili čím sú pre nás skutočné hodnoty..je to chaos? nesúhlasím.. ale nenaplánuješ si ho.
Slova (2012)
Má chyba byla že jsem miloval slova víc než ženu která mě k nim inspirovala
Vikingové: Valhalla (2022) (seriál)
nuda
Red Notice (2021)
ja som sa nasmial a oddýchol, neberie sa to aspoň vážne ako trápne fast and...
Luther: Pád z nebes (2023)
seriál som nevidel a toto ma pár logických chýb ale ako obstojná jednohubka ok
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Strážcovia nesklamali