Recenze (853)
Jack a obři (2013)
Milé je, že Singer udupal svoju pýchu a nehanbí sa za tento film, ktorý je očividne - pre deti. Dobrodružné, veselé, akčné a predvídateľné. Ničím extra výnimočná rozprávka, ale predsa, páči sa mi že aj tak veľmi dôležitý režisér ako Singer nemal nič proti takémuto filmu. 64%
Konfident (2011)
Bolo by to za 5*. Lenže hoci atmosféra funguje perfektne a vykresľuje veľmi realisticky ako to v dobe nedávnej vyzeralo, film trpí nudnými pasážami, ktoré divák musí trpieť. Niekedy sa to vlečie, inokedy má dej zas rýchli spád, ba dokonca drží diváka v napätí (začiatok). Určite jeden z lepších česko-slovenských filmov. 75%
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
"We accept the love we think we deserve." Pôvabný film, naozaj. Jeden z tých, ktoré neslúžia na bezhraničné smiatie sa s partiou v piatok večer keď rodičia nie sú doma, ale na to aby sa v ňom každý teenager našiel. To chcel autor dosiahnuť a úspešne sa mu to podarilo. Možno len niekedy pôsobil prehnane melancholicky, ale napokon... to nepôsobilo vôbec zle. 78%
Nevědomí (2013)
Miestami mi to až strašidelne pripomínalo nepríjemný Moon , a tak som sa bál že čo z toho vzíde. Ale napokon, ak vezmeme do úvahy tú grafiku, postavy, celý príbeh a to pozadie, tak to bolo podstatne lepšie ako Moon (aj keď v niektorých ohľadoch to vyzeralo veľmi podobne). Nebol to zrovna Tron: Dedičstvo, ale spolu s perfektných soundtrackom to bol príjemný zážitok. 76%
Olověná vesta (1987)
"M_I_C_K_E_Y_M_O_U_S_E" Musím povedať že hoci Vesmírna odysea ma dosť zabila, nechcel som na Kubricka zanevrieť. A tak som si pozrel toto. Myslím že to je vhodne zachytený obraz vojenčiny, bez nacionalistických prikrášľovačiek. K tomu umelecká réžia a výsledok - zaujímavý vojnový film. Kubrick ma predsa len niečím zaujal. 84%
Croodsovi (2013)
Vtipná nakopávačka, naháňačka, urážačka starších a iné. Ideálne pre mojich dvoch desaťročných bratrancov ale trochu zaostávajúce za lepšími DreamWorksovkami :) 75%
Love Is All You Need? (2011)
Som za takéto filmy, lebo ich nevídať často. Ahley bola normálna našim očiam, no nie očiam spoločnosti okolo nej. Pekne zvládnutá drámička, odpovedajúca aj na otázky o deji, ktoré nás trápili (napr. ako sa deti rodili ak boli všetci homo atd.) Naozaj sila. 84%
Na sever Severozápadní linkou (1959)
Ľútostivo cítim, že tento Hitchcockov film ma najmenej bavil. Nápad skvelý, aj réžia taká typická Hitchcockovská, no nemôžem si pomôcť že ma to... nesmierne nebavilo. Dĺžka to zabila. 74%
Svět podle Prota (2001)
Ja som za všetky filmy, ktoré nabúravajú všednosť a ukazujú na všedné veci z inej stránky. V tomto je Prot pre mňa revolučný film. A naozaj sa dal pozerať, mal takú napínavú atmosféru a skvelé obsadenie. Na záver zamyslenie, takže sme opäť všetci zistili že sa jedná o filmového červíka, ktorý sa nám v hlave trochu povŕta. 74%
Fargo (1996)
E, YA??? Tieto dve slabiky sprevádzali celučičký film a šlo mi z toho roztrhať uši. Najskôr to tak malo byť, keďže všetci herci dostali za takéto nárečové vyjadrovanie nominácie na Oscary. Lenže naozaj to kazilo celý film. Inak však atmosféra fungovala perfektne, možno občas trochu slabšie momenty okorenené humorom, ale inak bol tento film naozaj šokujúci. 78%