Oblíbené seriály (9)
Kravaťáci (2011)
Sherlock (2010)
Hercule Poirot (1989)
Najklasickejšie detektívne a vyšetrovateľské postupy, dych berúca atmosféra a zaujímavý dej. Skvelý Suchet k tomu a čo viac si priať? (( 90% ))
Můj přítel Monk (2002)
Občas sa v ňom vidím. Je to veľmi chutný seriál plný humoru a asi jediný, ktorý sa po toľkých častiach nepokazil. čo sa o slovenských (a mnohých iných) povedať nedá. (( 90% ))
Chicago: Zákon ulice (2011)
Skvelý seriál. Normálne veľmi kriminálne seriály nemusím, ale, tento je niečím výnimočný. Aj napriek tomu že je celkom krátky, má svoju pointu. Ten koniec bol neuveriteľne výstižný. Nakoniec sa naozaj spravodlivosti dostalo zadosťučinenie. /90%/
FlashForward - Vzpomínka na budoucnost (2009)
Nápad to je skvelý. Aj spracovanie je úžasné. Blbé mi je rozpisovať sa tu o kvalite seriálu, ale len málo seriálov ma oslovilo tak ako tento. Scenár pôsobí reálne a nenútene, je to Sci-Fi, ktoré má asi najbližšie k realite, čo poznám. Proste paráda!