Recenze (2 611)
Čarodějovy hodiny (2018)
Vydařená pohádka pro větší děti a milovníky fantasy. Chvílemi obsahuje až hororové scény, vše je ale vyladěno s přehledem. Pěkné. Moc ráda se na to mrknu znovu.
První člověk (2018)
Když uvážíme, že Miloš Kopecký lítal na Měsíc na dělové kouli... Damiena mám jako režiséra velmi ráda, ale tady to měl nějaké rozhárané. Gosling mě nikdy nebavil méně. Však bylo v tom několik momentů, které stály za to. A jako vždy: nádherná hudba. Ryan, kamenný ksicht, byl únavně nudný, strnulý jako na fotce, dále: hodně blbá, roztřesená kamera, na velkém plátně otravná. Po druhé projekci, v útulném domácím prostředí, zvedám hodnocení na 4. Na telce kamera zdaleka tolik nerušila a protože se člověk válí na pohodlném gauči, ani ta stopáž nepůsobila přepáleně.
Hastrman (2018)
Hastrman je natočen skvěle! Karel Dobrý a Simona Zmrzlá jsou oba nesmírně charismatičtí a chemie mezi nimi by se dala krájet. Nádherné lokace, parádní hudba, výborná kamera Marka Diviše, krásné kostýmy, atmosféra i dialogy. A ta vášeň.... Původně jsem dala za 4, ale zvyšuji. Od Kytice tady nic podobného nevzniklo a tohle mi nenormálně sedlo. Tleskám.
Venom (2018)
Příjemná a zábavná marvelovka. Hardy mě nikdy moc nebavil, ale tady byl skvělý. 3D mi nějak nesedlo, ale celkově fajn biják
Zrodila se hvězda (2018)
Velká láska je pastička. Cooper nikdy nevypadal lépe, dokonce i velmi dobře zahrál. Lady Gaga je ošklivá holka, která ale sakra umí a dokáže být i nečekaně sympatická. Tady budou oscarové nominace a nic proti tomu nemám. Poctivá a vydařená filmařina si ovace zaslouží. Dala jsem čtyři, ale zvažuji plný počet. Po druhé projekci se uvidí. Tohle Bradleymu vyšlo.
Tulipánová horečka (2017)
Vizuálně pěkný, překombinovaný cajdáček. V prostřední třetině proběhl spánek, to se často nestává.
Smrt krásných srnců (1986)
Karel Heřmánek v životní roli a zrovna ve filmu, který je nezapomenutelný.
Zlatí úhoři (1979) (TV film)
Kombinace geniálního písemného projevu Oty Pavla (MILUJI TOHO PÁNA!) s režijní magií Karla Kachyni je jeden poetický koncert, který patří do zlatého fondu české kinematografie. Osobně se více dojímám u Srnců.. A nebo ne.. Nevím. Srdcovka.
Tátova volha (2018)
"Zlomené květiny". To už tady bylo v roce 2005. Ženy v pokušení jsou fajn, Václav je majstrštyk, ale tohle je slabá vykrádačka Jima Jarmuche.
Mír podle Mnichovské dohody (1988) (TV film)
Vynikající dokument o událostech vedoucích k černému dni československé historie, kdy byla podepsána dohoda "O nás, bez nás".