Oblíbené seriály (8)
Dr. House (2004)
Pre mňa osobne najobľúbenejší seriál. Mám najradšej takýto druh humoru a medicína ma vždy fascinovala. Hugh Laurie svojím nenapodobiteľným sarkazmom je naozaj v skutku originálny, vždy pobaví a zdvihne náladu. Taktiež netreba zabúdať na jeho nedocenení tím uznávaných odborníkov, ktorý to naozaj nemá jednoduché, popri jeho znechutení zo života. :-) Ak by som mal len jeden seriál ohodnotiť na šesť hviezdičiek bol by to práve Dr. House...
Bratrstvo neohrožených (2001)
Veľmi vydarený vojnový seriál, ktorý nám skoro dokonale približuje pocity, útrapy a hrdinstvá 2.svetovej vojny v podaní americkej roty E. Vynikajúco natočené scény,ktoré vás pohltia do samotného deja. Keď bojovali v Bastogne, tú zimu som cítil aj u seba doma. Veľká poklona, patrí bezkonkurenčne veľkému MAJOROVI WINTERSOVI, ktorý môže byť príkladom pre pravých hrdinov tejto smutnej doby. CURRAHEE...
Byl jednou jeden... život (1987)
Moja veľká láska z detstva. Krásne spracované, do jednoduchosti prevedené, náučné a fascinujúce... :-)