Poslední recenze (64)
Ripley (2024) (seriál)
Asi jsem se divala na jiny serial, nez vetsina doposud hodnoticich :/ Pro me to byl roztahany, radoby umelecky a naprosto zbytecny serial, ktery tomuto jiz nekolikrat zfilmovanemu tematu neprinasi vubec nic noveho. Jedna podivuhodna vec se tu reziserovi preci jen povedla - asi prvni serial, kde mi byly vsechny postavy nesympaticke :D
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Tohle je taaaak blby :( Tam je tolik nesmyslu, ze to snad nema smysl ani komentovat. Nemuzu se rozhodnout, jestli je nejhorsi plytkost a nelogicnost, ty silene zpomalovacky a nebo ty naprosto debilni dialogy :/
Maestro (2023)
Moc hezky udelany film, ale bohuzel uplne bez emoci. Je videt, ze Bradley do nej dal vsechno, zil tou roli. Skoda, ze v tech osobnich vecech tolik klouze po povrchu. Nadherna hudba, fascinuji osobnost Bernsteina. Jen se me to vubec nedotklo :/