Recenze (119)
Čínská čtvrť (1974)
Ano solidní podívaná. V čele s Nicholsonem
Planeta opic (1968)
Jeden z nejlepsich SCIFi 70 let, celkem drsne scenky...skoda ze ja tu pointu precet drive
Miluj bližního svého (1999)
S odrenyma usima 4 hvezdy, cekal jsem tu pointu lepsi, vliv nemela na cely chod filmu ,ale budiz 70%
Závrať (1958)
Neco uplne jineho nez dnesni filmy, napeti a hudba vynikajici...85%
Sirotčinec (2007)
Celkem slusny film, musim doporucit :-D
Jakubův žebřík (1990)
Luxus !!!
Pohřben zaživa (2010)
Cekal jsem vic !!! Divat se jak clovek umira v nadeji... 50%
Nevinnost (2011)
Celkem slusny film na to jake ma obsazení a původ Cr je opravdu jeden z těch kvalitnějších Proto 70%
Kmotr III (1990)
trilogie kmotr konci,zaver velice smutny :-( velka moc - nebezpečí. PS: Lidi jsou největší svině na zemi.
Kmotr II (1974)
Podle prvniho dilu je to slabsi, hlavne me stvala ta skoro hodinova stopaz italstiny s De Nirem ani nevim co rikal :DDD