Recenze (119)
Old Boy (2003)
Korea opravdu hrat neumi !!!
Pouta (2009)
Ondřek Malý bylsuper. Takovej hajzlik z kteroho šel respekt,jinak dej nic moc... Kvuli toho maniaka se mi to pacilo
Počátek (2010)
Rok 2010 byl pro mistra Leonarda nadmíru povedený. Super bomby jako prokletý ostrov a počatek. Počatek film ktery vtahne a nepusti. Rezie a herecke vykony hlavne mistra L. jsou neuveritelne. Velka poklona. 95%
Svět podle Prota (2001)
Ma to dej,hudbu,osazeni proste vse...90% bomba!!!
25. hodina (2002)
Opravdu musim doporucit, skvela rezie ,ktera se bohuzel zakladala na takovej malickosti, ktere na konci prisli v hod, jinak b to bylo o nicem. 80%
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Tema celkem silneho razu,ale bohuzel divat se na etapu lidskeho zivota jak jde od yrozeni ke smrti neni nic oslnujicihopro me. Kvuli sexy herecce a braddovi daam 3 hvezdy navic ta unavna stopaz......60%
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Neni 91% malo???
Dokonalý únik (2009)
Opravdu beckovej film,cekal jsem ten necekanej konec , ktery me ohromi a bohuzel neohromil. Herci prumer. Hvezdy davam za sexy herecky.
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
Velice dobra podivana. Aspon nejaky serialovy rozdil.Ne porad same kriminalky a podobne kokoti...
Hvězdná brána (1997) (seriál)
80%