Recenze (198)
Sympatizant - Přání smrti (2024) (epizoda)
Robert tady vypadá jak James Caan
Děti Nagana (2023)
Hvězda navíc za nostalgii. Jinak to byla blbost
Flash (2023)
Dávám hvězdu navíc za Erica Stoltze :)
Hotel Continental (2023) (seriál)
Atmosféra, výprava a kostýmy super. Jenže to zvládne dneska kde kdo. Děj jednoduchý a zároveň skvělý Mel. Jenže pak ty akční scény. Statická kamera, hloupý střih, žádný pořádný nápad! Wau efekt nepřišel ani jednou. Vlastně skoro úplně na začátku to vypadalo nadějně u postavy, kterou nechali umřít hned v prvním díle (jediná simpatická). Tvůrci prostě nepochopili o čem ty Wickovky jsou! Nestačí mít jen dobrý materiál evidentně. O to víc mě mrzí, že to nedopadlo!
Mína, soukromý detektiv (2023) (seriál)
Povedené a hodně zamotané. 4 hvězdy by byli za menší stopáž cca 6 dílů a lépe dotažené něco....
Opičí král (2023)
Trošku promarněný potenciál. Pro děti ale určitě dobré.
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
Grafické orgie. Spousta pavouků. Konečně vše propojeno. Nutností je to vidět
V pasti: Barcelona (2023)
Špatné to vysloveně nebylo, ale zároveň jsem čekal, že přijde i něco navíc oproti prvnímu filmu
Zdání vraha (2023) (seriál)
Kdyby to bylo o 2 díly kratší asi by to mohlo mít větší tah na branku. Ale co se týká provedení bylo to top. Hlubší odkaz to má, ale to by bylo na větší úvahu.
Fantastická zvířata: Brumbálova tajemství (2022)
Co to ta J.K. Rowling pustila do světa? S Harry Potter cilila na děti a teď na koho? Pro děti to vůbec není. Můj syn odešel znechucen po půl hodine a manželka po hodine. Nic proti menšinám nemám, ale tohle bylo moc. Mě by stačil náznak. Jinak to nebylo tak zly i když asi by to chtělo lepšího dramaturga. A firmu na vizuální triky taky.