Recenze (113)
AC/DC: Live at River Plate (2011) (koncert)
Tenhle záznam nejznámější skupiny světa, prostě musí mít každý fanoušek doma! Geniální dílo hodné mistrů v podání AC/DC je peckou a perfektním zážitkem, který si rádi pokaždé vychutnáte na 100%
Air Force One (1997)
Skvělá akční podívaná s Harrisonem Fordem v roli prezidenta Spojených států, která je plná akce a skvělých momentů a tenkrát velmi obsazovaným hlavní zápornou postavou, v podání Gary Oldmana
Andělé a démoni (2009)
Poprvé se to nepovedlo, a zkouší se to znovu. A opět jsme tam, kde na začátku, ne-li hůře. Tenhle příběh by si zasloužil víc, ale tohle už se blíží k průměru, ne-li níže. Jako běžec, který není zvyklý na dlouhé tratě, Andělé a démoni ztrácí po několika minutách dech.
Armageddon (1998)
No já nevím. Když jsem na filmu byl tenkrát v kině, tak to byla pro mě pecka, ale když se na film podívám dnes... Skvělé herecké obsazení, ale nemá to tu šťávu, abych i po letech Armageddon, viděl celý až do konce.
Avengers: Nejmocnější hrdinové světa (2010) (seriál)
Marvel uvádí své největší hrdiny, v boji proti temným silám ohrožující lidstvo. S přibývajícími díly, seriál dostává správný rytmus a diváka přímo uhrane, aby sáhl po dalším pokračování, který je mimochodem velmi dobře nadabován.
Barbar Conan (2011)
Co tohle mělo jako být? Jason Momoa mi do role Conana vůbec nesedl a už při první fotce jsem měl divné mrazení v zádech, že je něco špatně. Celkový výsledek je katastrofální a nekoukatelný. Děkuji, ale prznění klasiky si milý Hollywoode strč někam - ano, za ten váš velký nápis na kopci...
Batman (1966)
Adam West jako představitel prvního Batmana, kterého jsem v dětství viděl a po letech jsem se na tenhle film podíval s chutí a radostí, se u něj bavil od začátku, až do konce. Skvělý humor, akce a styl vyprávění, hodný filmům pro starší generace. Ta novější, by podobné filmy těžko skousla. Za mě palec nahoru.
Batman a Harley Quinn (2017)
Animace je pěkná, jen je tady trochu zbytečná, a to se po celý film nic zásadního neděje. Dětinská až otravná Harley Quiin dělala z pokračování Batmana spíš nudnou podívanou a děj filmu se posouvá někde k tápání se louží, až k bořícím se bahnům močálu.
Batman a Robin (1997)
Od filmu jsem mnoho neočekával, ale koukat se na něj dalo i když do kina bych na to rozhodně nešel. Filmy Joela Schumachera celkově nějak nemusím i když Arnold s Umou Thurman byli asi to nejlepší, na co se dalo koukat.
Batman & Mr. Freeze: Supernula (1998)
Docela mně tohle ztvárnění Batmana vyhovovalo, jak po stránce příběhu, tak i s celkovou animací. I když to bylo mířeno spíš na mladší publikum. Pěkně se na to koukalo, neurazilo a docela pobavilo.