Oblíbené filmy (9)
Elvis (1979)
Skvěle podaný životopisný příběh krále rock 'n' rollu s obdivuhodným výkonem Kurta Russella v hlavní roli.
Paradise, Hawaiian Style (1966)
Elvis Presley jako pilot helikoptéry. Než-li za prací, létá spíše z jednoho románku do druhého a to za úžasného doprovodu svých písní. Film se nese v odlehčeném duchu romantiky, zábavy a krásy Havaje.
Království ohně (2002)
Po více než deseti letech, jsem se na tento film opět podíval, a po stránce propracovanosti, akce, napětí, a sympatického hereckého obsazení, kterému nesahají novodobé filmy ani po kotníky, jsem musel nejedenkrát zatlačit slzu, že už se takové filmy netočí a připomenout si film, na který jsem šel jako na jediný film, všechny tři promítací dny.
Faunův labyrint (2006)
Predátor (1987)
Legenda o zlaté perle (1987)
Dobrodružná sci-fi komedie s prvky kung-fu. Kdo má rád filmy s Jackie Chanem, určitě jej film zaujme, tak jako zaujal mě.
Věc (1982)
Horory nepatří do mého oblíbeného žánru, ale tohle je něco výjimečného, Poprvé viděno v dětství. Bál jsem se, a rád se na film kouknu znovu i po několika letech, mě Věc stále baví. Napětí, mráz, skvělý hudební doprovod Ennio Morriconeho, omezené šance k přežití, dodávají filmu perfektní atmosféru. Tlukot srdce v každé vteřině filmu, kde každý může být nepřítel. Jistota zůstává buď v žáru plamenometu či v doutnajícím knotu dynamitu.
Nájemní vrazi (1995)
Skvělý, akcí nabitý thriller. Stallone a Banderas jako dva konkurenti nájemných vrahů, soupeřící o jedničku ve svém oboru. Vyzdvihuji herecké výkony, režii i mistrovsky zvládnutou kameru. Nelze hodnotit jinak, než plným počtem bodů.
Malá čarodějnice (2018)
Pohádku o Malé čarodějnici, jsem měl rád jako malý a toto filmové zpracování se mi též líbilo a docela mě překvapilo, jak bylo pěkně provedené. Určitě bych byl rád za pokračování, nebo se mi na to koukalo lépe, než jak vypadají novodobé filmy těch vycucprstů z Hollywoodu. Zde dámy a pánové, nezbývá než dát plný počet bodů a palec nahoru. Skvělá práce.