Oblíbené filmy (8)
Interstellar (2014)
Pokání (2007)
Dokonalý trik (2006)
Klub rváčů (1999)
Film jsem dokázala pochopit až při druhém shlédnutí po několika letech od prvního. A hlavně ocenit. Edwarda Nortona jsem do té doby neznala a Brad Pitt byl pro mě spíše ten hezounek z bulvárů než kvalitní herec. Předvedli se oba dva. Přesto mi nejvíc učarovala Helena Bonham Carter a její Marla. Ta ženská měla charisma. Film, ze kterého možná nevyčteme žádné hlubší poslání, ale je jedinečný, nepředvídatelný a geniální. Hláška "You met me at a very strange time in my life" s Pixies jsou skvělou tečkou.
Počátek (2010)
Apollo 13 (1995)
Svět podle Prota (2001)
Už první tóny Grand Central a úvodní scéna na nádraží mi naznačovaly, že tohle bude můj šálek kávy. Ale že se mi K-PAX zalíbí natolik, že si získá místo mezi mými TOP filmy, jsem nečekala. Tady mě Spacey poprvé přesvědčil, že je Pan Herec. Kombinace hereckých výkonů, hudebního doprovodu a režie tvoří harmonický celek, který mě každou minutu filmu nenásilně přesvědčoval o své genialitě. Nejsem z těch, kterým vadí, že se druhá polovina ubírá trochu jiným směrem, naopak. Donutí to diváka přemýšlet, kde je vlastně pravda... Úžasný film o lidskosti, který mi po skončení zanechal příjemný pocit, přihlouplý úsměv na tváři a chuť se podívat znova.