Recenze (1 611)
Útěk z vězení v Dannemoře - Part 1 (2018) (epizoda)
Líné pracovní vězení, kde se občas promaže šicí stroj paní šéfové.
Ajťáci: Přichází internet (2013) (TV film)
No, občas už moc tlačené, jako ten smích. Vystříhat blbě trapnou polovinu, zůstala by nezapomenutelná epizoda S05/E01. Škoda.
Hra na oliheň - Drž se týmu (2021) (epizoda)
Nemá cenu trvat na logice, když mají na záchodech soukromí. Ale, kolik toho dostali do padesáti minut, to je síla, a chytrost. Jako v přetahované.
Česká soda (1993) (seriál)
V devadesátkách pro-šlo ledacos.
Ajťáci (2006) (seriál)
The IT Crowd na mě působí, že byl natočen na začátku devadesátek. Do loňska jsem viděl jen první sérii a věřil, že těch šest epizod je komplet. Směs trapnosti a geniálního humoru, z ranku Gervaisova Kanclu, který byl už ale natočený, takže The IT Crowd musel vzniknout kolem roku 1994, byl zapečetěn ve sklepě BBC a čistě náhodou nalezen po deseti letech. ....PS Tři série pokračování, kde se najdou opravdové klenoty. Zbytečně jsem odkládal sledování až do letoška, z obavy před zklamáním. Tak přidám hvězdu navrch. PPS dabing je tak dobrý, že stojí za to slyšet.
Devs (2020) (seriál)
Filmy od Garlanda mám moc rád. Asi přílišné očekávání, takže: ne-e, ale, je fakt, nedokoukal jsem...
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Zvrhle jednoduchý původní nápad rozvinutý do několika směrů, což začne být patrné až postupně. S famózním pojetím vizuálna, včetně reálné „Relativity“ nizozemského grafika M. C. Eschera, které diváka vtahuje, navzdory bránícímu se vědomí souvislostí a násilí.. Někdo může při sledování filozofovat nad lidstvem nebo vidět ostře kritické podobenství země, která je tak dlouho rozdělená, že skutečně zažívá dvě nejrozdílnější společenská zřízení dneška: absolutní kapitalismus na jihu, a totální mordorový socialismus na severu. Musí se ocenit, že epizody navazují zcela plynule (bez "viděli jste" nebo "příště uvidíte"). ....PS: Pekelně fungující hudebně-zvukový doprovod. PPS a sledovat v korejštině, s titulky.
Hra na oliheň - Peklo (2021) (epizoda)
"Měli pravdu. Tady venku mě to mučí víc."
Něžný barbar (1989)
Kurva fix, ten Bondy. Ale, absolutně nejvíc je Polívkův Boudník. Boží. Viděno dnes, po třiceti letech, a nic bych na tom neměnil. ...PS Petr Koliha, celou svou invenci vzepjal právě zde. Poté už se, až na výjimky, žel, věnoval dráze pedagoga a ředitele festivalu dětských filmů...
Krypton - Pilot (2018) (epizoda)
To mě bavilo ještě méně, než Hra o trůny. Tak nehodnotím.