Oblíbené seriály (10)
Domek z karet (2013)
Americká politika pohledem chladného prototypu Machiavelliho Vladaře, který v honbě za pomstou mění pravidla hry a s přístupem geniálního šachisty promýšlí svůj další tah, tak aby se na konci této snahy plně chopil moci - ničím nesvázán. Kevin Spacey předvádí výkon na hranici absolutní dokonalosti!
Červený trpaslík (1988)
Klasika všech klasik. A pak že Britové mají suchý humor. U tohoto seriálu rozhodně nuda nehrozí. Je však vidět, že bez Rimmera by byl seriál poloviční. Série 1. - 6., 8. 10. za ***** 7. a 9. ***
Teorie velkého třesku (2007)
Těžko co dodat, ano v páté sérii je vidět mírný propad, ale stále je to seriál, který mě pobaví a na který se vždy rád podívám. Jen proboha ne v dabingu, něco tak otřesného jsem už dlouho neslyšel. Naposledy co Jirka Krampol daboval Louis de Funese.
Sherlock (2010)
Fucking perfect
Zpátky do školy (2009)
Jeden z nejzábavnějších seriálů, které jsem dosud viděl. Zparodováno bylo téměř cokoliv, co zparodovat jde. Ano je zde pár slabších dílů, ale který seriál je nemá. Takže za mě rovných *****
M*A*S*H (1972)
Seriál mého dětství...
Ze Země na Měsíc (1998)
Tak tohle je něco!! Zvlášť pro člověka, který je nadšenec programu Apollo a přistání na Měsíci, jako já. Skvělé herecké výkony, animace na dobré úrovni vzhledem k TV seriálu a době vzniku a k tomu kvanta informací podaná nenuceně, jen tak mimochodem. HBO umí, a když se ještě ke všemu spojí s Tomem Hanksem, pak je to nezapomenutelné.
Monty Pythonův létající cirkus (1969)
And now for something completely different!!!!
Hercule Poirot (1989)
Každý, kdo rád zapojí do hry malé šedé buňky bude z tohoto seriálu nadšen. Přestože nedosahuje kvalit filmů - převážně kvůli krátké stopáži - stále můžu s klidem udělit plné hodnocení.