Recenze (426)
Země kůlů (2010)
Sem to ani nedokoukal, protože mě to dost nudilo
O dívce, která proskočila časem (2006)
Moc hezké, ale ne úderné. Kdyby měly skoky větší odezvu v budoucnosti, bylo by to ještě hezčí
Polojasno (2009)
ten mrak nesnáším
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
Zmatkové, ale asi proto, že jsem nečetl knihu. Ani nechci
Cesta do fantazie (2001)
Jsem si na začátku říkal, že japonce opravdu nechápu, nechápu jejich styl vyprávění a jejich filmy. Ale to mi na konci vůbec nevadilo, spíše naopak
Vánoční prázdniny (1989)
né tohle jsem prostě nemohl dokoukat. nebavilo mě to
Zkažená mládež (2007)
Jaká je cena za zničený život ?
Surfařka (2011)
Dechberoucí.....film mě dostal uvnitř, zašeptal mi, že i přes veškeré handicapy bychom měli pokračovat v tom, co milujeme. A budeme
Zátoka (2009)
Neuvěřitelně silný dokument....jakožto milovník zvířat jsem zjistil, že i když je Japonsko technologicky na prvním místě, mentálně zaostávají. Jsem rád, že tenhle dokument něco na světě změnil. Oscara si zasloužil.
Děsnej doják (2006)
dal bych odpad ale přikládám tomu pouze jednu hvězdičku proto, že jsem se tomu v mládí docela smál (ale znova se na to fakt nepodívám)