Recenze (19)
2 $ocky (2011) (seriál)
Po první sérii se mi serial moc líbil ale ty další řady seriálu chtějí bodovat na trapném a hloupém humoru. škoda
Nespoutaný Django (2012)
Vynikající film. Ze začátku jsem se hodně bál žánru jako je western ale po zkouknutí tohoto díla jsem hodně rád že jsem se tohoto předsudku zbavil.Quentin Tarantino odvedl dobrou prací.Film se nikde nezatrhává je souměrný.
Briliantová ruka (1968)
Legenda která se neomrzí. Příběh si na nic nehraje a jen ukazuje na běžné situace které se mohli udát jen v sssr... :)
Svět kde se žebrá (1938)
Hugo Hass = kvalitní film....
Zlo (2012)
Moc mě to překvapilo. Na to že je to slovenská produkce. Příběh nenudil...
Sword Art Online (2012) (seriál)
Souhlasím se Sakinose. Moc mě to bavilo do 14 dílu. Za zbytek dílu bych někoho nakopal do pr**le...
Líbáš jako ďábel (2012)
Totální bull***t
Grave Encounters 2 (2012)
Čekal jsem od pokračování trochu víc. Dočkal jsem se jen nesmyslných dialogů a neuvěřitelně slabých hereckých výkonů.
Rudá planeta (2000)
slabší sci-fi ale určitě to není odpad...
Playgirls II (1995)
větší blbost jsem neviděl....