Recenze (22)
Smrt z podzemí (2007) (TV film)
Docela jsem se nasmál...
Hardcore Henry (2015)
Nářez od začátku do konce... Nějaké ty mouchy se zajisté najdou, ale i tak 4,5*
Riddick (2013)
Docela jsem se i zasmál **
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Nějaké ty mouchy se najdou všude a nejinak je tomu i u tohoto filmu... Přesto jde o úchvatnou a strhující podívanou... 9z10*
Legenda o Kašparu Hauserovi (2012)
Pořádný ÚLET!!! B&W TRIP...
Kill Buljo (2007)
Ultra hovadina, která se tak i tváří a na nic jiného si nehraje...
Ranhojič (2013)
Navzdory všem filmovým klišé je to až překvapivě koukatelné...
Aferim! (2015)
Ta atmosféra mne zcela pohltila....
Inland Empire (2006)
Možná, že to není nejlepší Lynchův film... Je dosti chaotický a zbytečně dlouhý, ale ve výsledku se mi po něm vůbec dobře nespalo a to je dobře... Budil jsem se s noční můrou, že nejsem schopen rozlišit sen a realitu ,-) PS: Už vím, kdo zabil Lauru Palmerovou...
Agent Cody Banks 2 (2004)
Po zhlédnutí této p...y, asi už nikdy nebudu normální... Ublížilo mi to skoro jako TETSUO (tak bych vlastně měl dát *****)...