Recenze (72)
Addamsova rodina (1991)
Keď som bol malý tak som sa na tento seriál vždy tešil
Astronaut (2006)
Veeeľmi dobrý film, takýchto filmov by mohlo byť viac.
A-Team: Poslední mise (2010)
Akčný :)
Black Books (2000) (seriál)
perfektný
Boj (2007)
Tento film Jasonovi moc nesadol. Ovela lepši bol vo filme Crank alebo Kuriér, tak dúfam že ho už v podobných filmoch ako tento neuvidím :) A určite ani nikto nečakal zvrat ktorý nastal na konci tohto filmu, taký priemerný akčný film, dávam ***
Bournův mýtus (2004)
Vynikajuce ako jednotka, ak bude takato dobra aj trojka tak sa mam na co tešiť.
Cellular (2004)
Další výborny akčný film s Jasonom Stathamom a už teraz sa teším na nejaký další s týmto hercom.
Čistá práce (2008)
Dobrá banková lúpež natočená podľa skutočnej udalosti. Jason Statham to zahral tak výborne, že mi tam počas filmu nechýbali ani jeho bojové scény, aj keď aspoň na konci sa jedna objavila :)
Darjeeling s ručením omezeným (2007)
Tak takyto hrozny filmy som už dávno nevidel aj keď Owen Wilson je dobry herec ale určite by som nepovedal že toto bola komedia.
Dexter (2006) (seriál)
Očakával som že to bude lepší seriál keď je tu tak dobre hodnotení ale na Prison Break to ani zďaleka nemá.