Poslední recenze (236)
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Nikdo nechtěl zbytečně zdržovat, tak se jelo už od začátku, jak se na horror sluší. Autoři rádi hry, tak i na INSIDE a Doom došlo.. taky Ring jsem zahlédl. Ale kamera. Tak precizní, že mi až bylo jedno, jak debilní je scénář i režie, měl jsem naděláno. Zbrklé rozhodnutí závěru to jen sráželo. Normálně podprůměr a nehledě na odkazy a ano budu se opakovat... kamera to dělala. A příště už něco svého, chlapci. Anebo zpomalit a nechat si nápady.. vystřílet náboje ještě neznamená prázdný zásobník.
Prokletí nepláčou (2022)
Když vyrůstáš jen se svou mámou a neustálý boj o přežití ti nedává prostor se zamyslet nad tím, jestli tohle znamená rodina.
Její tělo (2023)
Dávky emocí, kterým měl film nechat volný průběh sráželo subjektivní oko tvůrce.. na mě až moc art, což neříkám, že je špatně... možná film rozdělit na 2 dějové linky by pomohlo... true story s příchutí dokumentu oproti paralelně emočním art pojetí. Technicky ale zvládnuté a řemeslně vydařené.
Poslední deníček (761)
The Words (Slova) 2012
****