Oblíbené seriály (10)
Černá zmije (1983)
Sherlock (2010)
Červený trpaslík (1988)
Taková moderní rodinka (2009)
Přátelé (1994)
Dr. House (2004)
Dr. House mi nabídl několik výborně zakončených sérií a jedno brilantní velké finále. Seriál který dokázal pobavit i dojmout a snad pokaždé donutil k zamyšlení. K tomu výborné hlavní i vedlejší postavy (příchody ani odchody seriálu nikdy neubrali na kvalitě). Jednoduše řečeno jeden z mých nej, možná i nejlepší seriál.