Poslední recenze (5)
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Jeden z nejvydařenějších animovaných kousků. Burtonovský styl mě asi nikdy neomrzí. Depresivní prostředí, švihlé postavičky s osobitou animací, Johny Depp, úžasná hudba D. Elfmana, skvělé narážky a romantická pointa, i když se "strašidláckým" pozadím. Já to prostě žeru.
Nic nás nerozdělí (2012)
Jeden z nejdojemnějších filmů, jaký jsem kdy viděla. Napětí by se dalo krájet. I v zdlouhavých pasážích jsem se zaobírala tím, jak to muselo být hrozné. V jednu chvílí brečíte, protože vidíte spoustu věcí zblízka a opravdu věříte, že takhle se přesně staly a v druhou protože táta našel syna, sestra bratra, kamarád kamaráda....Úžasné herecké výkony, realistický pohled kamery, detailní peprné záběry, prostě tenhle film je plný emocí a fakt mě dostal.
Vzhůru do oblak (2009)
Jakožto příznivec animáků, kor těch od Pixaru, jsem ráda za velmi zábavný kousek jako Vzhůru do oblak. Miluju ty hlášky, skvělý hudební doprovod a charakteristiku postav. Úvodní část o životě dvou lidí, je opravdu nejvíc emotivní částí příběhu, ten zbytek mě spíše pobavil. Ale už ten nápad mě baví, přátelství mezi malým skautíkem a nevrlým bručounem podán opravdu zábavnou formou.