Recenze (387)
Agenti v sukních: Jaký otec, takový syn (2011)
Říkejte si co chcete ale je to tak pitomě šílený, že jsem několikrát brečel smíchy. Dávám šokujících 70%
Městečko Twin Peaks - Návrat (2017) (série)
Tahle série má ten problém, že vyšla moc pozdě od té poslední. Je to znát. Nefunguje to a některé Lynchovy úlety jsou až moc. Je to zklamání - 45%
Divoký anděl (1998) (seriál)
Natalia prý podle Facundo Arana pracuje 24H denně. Když se podívám na její filmografii za posledních 10 let, jsou to spíš Céčkovy filmy, sem tam Béčko. Čím to asi je? Seriál umřel s dobou. Je to PAIN - 0,1%
Křišťálový fantom (2018) (TV film)
Skvělý dokument. Parádní kontrast mezi dvěma světy. Vaš byl opravdu odporný kus narcistického psychopata. Ten špinavej křištál na konci? WTF? :-D- 85%
Co ste hasiči (2021) (seriál)
Namet dobrej, herci taky ale ten scenar je proste tragedie. Takove hloupoučké Babovřeskové - 40%
Hádkovi (2022)
Sandra Novakova by se mela venovat spis herectvi nebo masazi bradavek, ale prosim uz ne psani scenare.Naprosta primitivni blbost.Nedavam odpad jen proto,že se na konci jejich segra fakt ukazala - 10%
Volha (2023) (seriál)
Velmi milé překvapení. Hádek famozní výkon. Škoda že "jen" 5 dílů - 80%
Praha - den & noc (2022) (pořad)
Uwo ty jsi fakt tragéd do čeho ses to proboha uvrtal?? - 1%
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Jen pro opravdu skalní fandy.Což je škoda.Neuškodila by pro "celovečerák " příště propracovanost scénářů - 40%
Klapzubova jedenáctka - Pozor na lanaře! (1968) (epizoda)
Polovina tohohle dílu je opakování předešleho.Zub času se na tomhle serialu nekompromisně podepsal