Poslední recenze (30)
Problém tří těles (2024) (seriál)
Začátek vypadal, že to bude slušná jizda a k tomu pěkně mysteriózní. Bohužel to postupně hodně ztrácí dech a posledních pár dílů jsem se dodival jenom abych si mohl odškrnout, že jsem to viděl.
Vitamánie: Lesk a bída vitamínů (2018)
Velmi povrchní. Přišlo nám, že je to buď směřované na děti (několik poněkud trapných písní) a nebo na tupé Američany. Od Veritasia jsme čekali něco víc do hloubky a odborného. Nedozvěděl jsem se nic moc nového.
Ví o tobě (2021) (seriál)
Za mě super. Ze začátku spíše pomalejší rozjezd, ale vzhledem k tomu, že miluju mysteriózní žánry, tak jsem vydržel a závěr byl opravdu nečekaný. Není to na 5* ale když tady vidím ty hodnocení, tak tomu chci trochu pomoct. Za mě škoda, aby ten seriál zapadl. Obsazení super, není to ani zbytečně natahované a konečné rozuzlení mi rozhodně nepřijde nějak tuctové.