Recenze (794)
Láska na špičkách (2021)
Vtipný potenciál plynoucí z tématu a obsazení, byl nevyužit. Komedialní část filmu vyzněla v důsledku režie tak nějak ploše, do ztracena a romantická část vlastně taky. Takže vlastně takový TV film, který neurazí, nenadchne.
Liga mužské moudrosti (2021) (seriál)
Tak tohle nemá chybu. Petr jako by se stal Ostravákem a podle toho i vypadá humor. Klobouček Kolečkovi, tohle málo který cajzl dokáže. A Vláďa Skórka... Ten je prostě náš, tam by byla každá chvála jen nošení sov do Atén. Skvělé kluci, jen tak dál.
Modrý zázrak (2021)
Mám rád filmy na motivy skutečných událostí. Tenhle navíc není vůbec špatně natočený.
Není čas zemřít (2021)
007 dospěl a zahynul... Jak rozumět dovětku "007 se vrátí"? Že by nový Bond byla dále černá žena? No uvidíme.
Nikdo (2021)
Velký nářez. Nic objeveného, ale pobavilo.
Ochránce - Andílek (2021) (epizoda)
Issová je excelentní herečka. Z celého seriálu ale čiší hrozná beznaděj. A Vaculík mi připadá jako kariérista, který v zájmu zachování místa překlápí názory podle politiků. Prostě asi tak, jak to ve skutečnosti je.
Ochránce - Slabý kus (2021) (epizoda)
Vaculík vyzrál jako víno, slušně zachycená atmosféra a velmi dobře na tak malý prostor vykreslené charaktery hlavních (učitelských) postav. Uvidíme co dál, zatím to vypadá hodně dobře.
Ochránce - Vražda vychovatelky (2021) (epizoda)
Asi tak, jak to chodí... Máte odborný názor, který je v rozporu s raženou politikou, tak držíte hubu a krok pokud nechcete přijít o teploučké místo.
Okupace (2021)
Žádný David Lynch... Český Tarantino jak vyšitý i s hudbou... Hudba je mimochodem top. Těším se na další dílo tohoto režiséra.
Osada - Epizoda 10 (2021) (epizoda)
Kolečko je génius... Nabralo to super grády a ty zápletky a charakterové rysy dovedené až skoro do absurdna... Záchvaty smíchu.