Recenze (796)
Táta v nesnázích (2023) (seriál)
K neuvěření... Vtipný seriál z rodinného prostředí a vztahových problémů navíc z Voyo, u kterého se fakt bavím.
Náhradní klíče (2022)
Francouzské sociální drama. Takové pravdivé z neutěšeného života vlastní vinou (matka alkoholička) sociálně slabé rodiny. Dobry film, který vcelku sráží dabing. Dobrý komentář Kolemjdouc...
To ty nosíš smůlu, lásko (2023)
Ne moc romantická, ne moc vtipná, ne moc letní komedie... Hlavní představitelka sympatická a dobře hrající, ale na celek to nestačí...
Zvěstovatel (2022)
Větší idiocii, aby člověk pohledal... Propagandistická covid sračka...
Vesmírná propast (2022)
Asi dobrý námět, ale příšerné zpracování. Divadelní dialogy velmi strojené a bez uvěřitelných emocí (možná špatný dabing TV Prima). Všudypřítomná podbarvující hudba, která po chvíli leze na nervy než, že by dělala nějakou atmosféru. Výprava filmů C kategorie. A v neposlední řadě dost špatní herci. Všechno by se to ještě dalo asi při přimhouření obou očí hodit za hlavu, ale ono je to celkově fakt dost nuda. A to jsem se na ruské sci-fi fakt těšil.
Gran Turismo (2023)
Film z automobilového sportu plný klišé, ale funguje.
Invalida (2023)
Slovenský Tarantino. 🙂 Překvapení... Příjemné.
Nenapravitelný (1975)
Hlavní hrdina a jeho "pomocník" je stejná dvojka jako ve Zvířeti a film mi svižností a humorem i Zvíře připomíná. Skvělý Belmondo na vrcholu sil a popularity...
Buď chlap! (2023)
Asi stárnu... Scéna s medvědem mě dojala 🙂 Spoustu nelogických věci, ale nějak mi to sedlo... Hvězda navíc za nádhernou přírodu...
Duel (1971) (TV film)
Příběh je nelogický a kulhá na obě nohy. Ale atmosféru a napětí Spielberg uměl už tehdy...