Recenze (2 335)
Ten třetí (2013)
28. 10. 2014 (281.); nebyl to 1. film od pana Haggise, který mě donutil, abych přemýšlel (ale vše jsem nedomyslil)
Milionový nadhazovač (2014)
28. 10. 2014 (280.); příběh, kretý mě potěšil
Slipstream (2007)
27. 10. 2014 (279).; raději ať pan Hopkins hraje, než režiséruje
Sex Tape (2014)
24. 10. 2014 (278.); když jsou Jay a Annie manželé, tak to, co provedli, neni protivné
Dárce (2014)
24. 10. 2014 (277.); není to špatný film, když jsem o něm přemýšlel
Přežijí jen milenci (2013)
23. 10. 2014 (276.); herci, kteří hráli upíry, vypadali jako upíři (jestli tak doopravdy vypadají)
Cobb (1994)
21. 10. 2014 (275.); asi špatný člověk, ale nesmazatelný
Jonah Hex (2010)
20. 10. 2014 (274.); mít tvář jako Jonah Hex mu mohl způsobit pouze opravdový ničema Quentin Turnbull
Noční vlak do Lisabonu (2013)
20. 10. 2014 (273.); evropské filmy nemám moc v oblibě, zaujal mě pouze režiser a představitel hlavní mužské role
Šéfkuchař na grilu (2014)
18. 10. 2014 (272.); i na tvorbu jídla je hezký pohled