Recenze (2 335)
Příšerná tchyně (2005)
Byl jsem zvědavý na výkon Jane Fonda. Zklamal mě. Zklamal mě i celý film. Tak jsem se na něj těšil.
Crash (2004)
Vynikající. Vynikající scénář a výkon hereckých představitelů. Sandru Bullock jsem ještě neviděl v takové né moc příjemné roli. Musím ji však pochválit. Nezklamala mě (mimichoden, je to hezká žena).
Vražedné alibi (1995)
Herecký představitel 1. Jamese Bonda je stále v dobré formě. Tento film je toho vhodným důkazem. Kdo má rád tento druh zapeklitého thrileru, ať se jde podívat.
Zelené peklo (2003)
Filmy s Johnem Travoltou mám docela rád (již Tony Manero z Horečky sobotní noci mě teenegerovsky vzrušoval). Tento film se mi díky Johnovi zamlouval i když musím řici, že jsem mu moc nerozuměl. Tento opus byl poměrně zmatečný. Příliš mnoho postav, mnoho jmen, nevěděl jsem kdo je kdo a který je který. Pokud by se mě někdo zeptal, zda-li má na tento film se s chutí jít podívat, nevím jestli bych mu popřál Dobrou chuť!
Půlnoční kovboj (1969)
Film Půlnoční kovboj z roku 1969 jsem poprvé viděl na 1. polském televizním programu 7. 1. 1989. Snímek i herecký představitel Dustin Hoffman (zubožený mrzák Ratso Rizz) na dlouhou dobu byli v mém žebříčku nejvýše.