Recenze (2 506)
Hawking a věda budoucnosti (2014) (pořad)
Zajímavá tematika probíraná zcela primitivním způsobem, bandou pavědců (resp pavědkyň, jejichž jedinou kvalifikací je že hezky vypadají), a Stephenem Hawkingem, který se zde projevuje výhradně jako narátor pár vět před každým "vynálezem". Pro desetileté děti efektní a dynamický úvod do vědeckotechnického světa, ale informační hodnotu má větší prakticky libovolný článek o daném tématu na internetu. Možná dokonce i na wikipedii.
Jodorowsky's Dune (2013)
Zaplakal jsem, nad tak epicky zmařeným potenciálem. Nejlepší film který nikdy nenatočili.
Šéfkuchař na grilu (2014)
Ladně, bezbolestně a zcela zapomenutelně plynoucí pohádka o tom, kterak se král vzdal vlády nad svým královstvím a stal se hloupm (a bezstarostně šťastným) hloupým Honzou válejícím se za pecí. Budiž mu to přáno, aspoň se u toho skvěle najedl (nesledovat na lačno, smrt na utopení ve slinách pak hrozí velmi akutně). 7/10
Knick: Doktoři bez hranic (2014) (seriál)
Medicínská odyssea za poznáním v historickém dramatu o doktorech za "vlády" Tyfové Mary a rasové segregace. Minisérie dává vzpomenout na to nejlepší z produkce HBO, kterémuž se s přehledem vyrovná, ve fascinujícím post-viktoriánském prostředí průmyslové revoluce v nemocnicích, a s Clivem Owenem který tu v hlavní roli jako chirurg-feťák jednoznačně míří pro seriálového oscara. Geniálně dekonstrukce charakterů postav a také jedno z nejhustších seriálových finále jaké jsem kdy viděl. Pro zájemce o medicínu povinnost, pro všechny co mají rádi kvalitní seriály také. Silný žaludek nutností, detaily operací jsou tu řádně čvachtavé. Season 1: 9/10 ///// Což platí pro první sérii, druhá série už nemá ani zbla dramatičnosti první, charaktery jsou rázem o řád nezajímavější, operace bizarnější, a i vyšší témata jako rasismus a drogová závislost jen nevěrohodně převařuje, tudíž jsem od poloviny přeskočil rovnou na finální epizodu... a v té už se seriál zcela zvrhává ve svou vlastní sebeparodii. Smutné. Season 2: 6/10
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Sylvester Stallone se svou partou pokousal Chucka Norrise. Po dvou hodinách krutých bolestí... umřeli všichni okolo a stříkala z nich spousta okatě digitální krve. Sebeparodie pro sebeparodii těmhle borcům nesluší, mít nadžánrový nadhled neznamená dělat frašku jako Kameňák - první díl se s tím srovnal důstojně, byť trochu zklamal v moderně nepřehledné akci, druhý díl už stojí na nohou jen velmi vratce. 6/10
Nahoru a dolů (2009) (seriál)
Buranství ve své trochu zábavnější podobě. 7/10
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Den Nezávislosti nového tisíciletí. Brak tak láskyplně přiznaný, jak jen to jde - k dokonalosti chybí už jen... všeho víc.
Lovci pokladů (2004)
Honba ze nejzbytečnějším filmem Ameriky.
Na hraně zítřka (2014)
Doug Liman znovu dokazuje jak velká režijní hvězda je - podobně jako už kdysi v Pan a Paní Smithovi předvádí to nejzábavnější, co mezi akčními blockbustery lze vidět.
Nepřítel (2013)
Mnoho povyku pro nic.