Poslední recenze (141)
Vlk z Wall Street (2013)
Film, ze kterého se mi naprosto zvedá žaludek. Výborně udělaný, obsazený slizkými herci z nichž kraluje Leo. Brrr - jak já ho nemusím. A téma - vždy mi bylo na blití z makléřů, finančníků, obchodníků, z marketingových blábolů - a pořád je.
Líbáš jako ďábel (2012)
Tak po dlouhé době jsem český film hodnotila poměrně vysokým množstvím hvězdiček. (No jo, nějak jsem ke komediím hodně kritická...) Je potřeba dostatek nadhledu a tolerance vůči nelogičnostem. Ale pokud mám přiznat, co mne dostalo - zvuková stránka slova "Bambulo" v jedné sekvenci. U té jsem se skutečně rozesmála.
Modrý tygr (2012)
Víte, že v sobotu ráno běží na jedničce film pro děti? Já ano. Ví to i tvůrci tohoto filmu? Asi ne, jinak by necpali tento film do kina. Ještěže tohleto nebyl můj výběr, tloukla bych se do hlavy. Vzhledem k tomu, že jsem zrovna měla zodpovědnost za bandu školáků i předškoláků, nemohla jsem ze sálu utéct. Tak jsem se 92 minut nudila a se mnou i banda okolo (ale uhlídat je v sále bylo jednodušší než kdekoliv jinde....) Sice se nabízí napsat něco o stavbě na tradiční české filmové škole, poznámky k tomu i k animaci, ale zdá se mi to naprosto zbytečné... Ta jedna hvězda je pouze za tygříka....
Poslední deníček (3)
výroba zbraní
Můj milý deníčku, zase přijel Vasja a zase chce nějaké nože s runama. Posledně byli i u jiných měčířů, v soukromých i divadelních dílnách. Prý je to do nějaké pohádky. Jo, a ten maďarský film, do kterého byl posledně ten meč, tak ten už jsem viděla. Hned jsem ho poznala.