Poslední recenze (6)
Temné patro (2008)
Chvilema dobrý, chvilema přetrapný.. Křičící paní Duchová je ok. Ale co tam dělaj opico-predátoři? A o co tam šlo? Nejteplejší Skandinávský film co jsem zatím viděl..
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Klasická masakrovačka plná klasickejch masakrovačů... plus čak norys coby vedlejší postava. zkrátka 5*
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Kdyby se víc masakrovaly čarodějnice a Jeníček nebyl diabetik, bylo by to za 5*