Recenze (116)
Pan Dokonalý (2009)
Yes, přesně na takovouhle sračku jsem měl chuť!
Brazil (1985)
Jako fanoušek "postapo" fikcí musím říct NE. Kýčovitá a groteskní podívaná ... Fuj.
Prokletý ostrov (2010)
4,5*
Max a maxipříšerky (2009)
B!shop to skvele vystihnul touto casti: "No nevim, jesli je zrovna nejlepsi napad natocit film o tom, jak se malej kluk chova jak naprostej kreten a utece na ostrov plnej divnejch potvor, ktery se taky chovaj jak kreteni a pak spolu hodinu pobihaj po lesich."
Domov šedých motýlů (2008)
Velmi drsné sociální drama s citlivou kamerou a výborným hudebním doprovodem.
Můj nejmilejší bar (1996)
Skvělý Buscemi, ale působí to jak levnější odvar obou Factot ...
Penelope (2006)
Christinu Ricci i s rypákem... opět přidává filmu 1*
V řetězech (2006)
Christina Ricci, která se pohybuje v první půlce filmu nahoře bez mu nepochybně také zajistila +1* :)
3 sezóny v pekle (2009)
Cituji zde svůj fb status: 1. Kryštof Hádek neumí hrát ani mluvit 2. Atmosféra je umělá a ze snahy zapůsobit na diváka zůstává jen dojem prázdné a nafouknuté bubliny. 3. Kryštof Hádek by měl být metař. 4. Film je stupidní, rádoby intelektuálně-poeticko-symbolicko-mlátim si cihlou o držku-odcházím z kina. 5. Režisér by měl být metař.... 6. Kdo v tom kině ještě sedí a dokoukává to pravděpodobně usnul. 7. V McD dělaj pořád dobrý housky. 8. Hlavně BicMac!
Bitch Slap (2009)
* za kozy, jinak s Black dynamit nejhorší film roku ... :)