Recenze (960)
Hněv Titánů (2012)
Totálna fraška. Smiešne kostýmy, hlavní bohovia pripomínajúci trpaslíkov na steroidoch, až prepchaté špeciálnymi efektmi a boje telo na telo ako z béčkových akčných filmov. Tento podivný filmový guláš mi navyše v niektorých momentoch pripomínal slabý odvar Pána prsteňov. 2/5 za tých pár hlášok, Rosamund Pike a Pegasa.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Solídna hra s divákovou mysľou. Nuff said, to si treba pozrieť.
Nikdy to nevzdávej (2008)
De facto priemer s priehľadným scenárom, no ako oddychovka na večer poslúži dobre. Samozrejme tu máme aj nejakú tú morálnu hodnotu a krásnu "priateľku" hlavného záporáka. 3/5
Quiet room ni jókoso (2007)
Kombinácia absurdity Japoncom tak vlastnej, vážnych i veselých scén a jeden roztržitý Hideoki Anno k tomu. To sa nedá opísať, to musíte vidieť.
Pouta války (2004)
Dokonalé. Smutné a emocionálne, Kórejcom tak vlastný štýl. Niektoré scény môžu pôsobiť znepokojujúco, no vojna nie je žiadna hra o fazuľky a tento film to vystihol naozaj dobre.
Lovecraft: Fear of the Unknown (2008)
Lovecraftovu tvorbu čítam síce "len" pár mesiacov, no tento dokument mi ešte viac rozšíril obzory, čo sa majstra a jeho diel týka. Svojský, možno divný aj na svoju dobu, no predsa dodnes inšpirujúci mnohých ľudí, umelcov, či laikov.
Méďa (2012)
Ak nepočítam pár kúskov z japonskej kinematografie, takýto uletený film som už pekne dlho nevidel. Ted so svojim svojským prejavom je proste nezabudnuteľný, Mark to zahral skvelo a Mila...no, koho z nás pohľad na ňu počas filmu nepotešil? Aby to nevyzeralo ako tuctový americký žvást, nemôžem zabudnúť ani na vážne scény - zošívanie Teda pôsobilo sakra dramaticky (a trocha komicky). Za moju milovanú Norah Jones a výsmech Twilightu bod navyše.
Rio (2011)
Sympatickí hlavní hrdinovia, slnečné Rio a o dôvod viac, prečo chcem aru... Príbeh možno priemerný, no je to "len" animák, ktorý však pekne splnil svoj účel a pobavil.
Papoušek Paulie (1998)
Milá rodinná komédia s pár vážnymi momentmi, ktorá dokáže spríjemniť deň a potešiť každého diváka.
Tai ji: Zhang San Feng (1993)
Pre mňa ako človeka praktikujúceho tai chi bola povinnosť si tento film pozrieť :) Poctivá akčná mlátička s Jetom Li v hlavnej úlohe, ktorú som si zamiloval už po niekoľkých minútach. Akcia sa skvele miešala s vtipom, no musím povedať, že akčnejšiu bojovku som ešte asi nevidel.