Recenze (102)
Tři bratři (2014)
Kýbl nudy, hudebně mimo, texty blbý. Prostřední pohádka možná měla udělat radost někomu víc multikulti - Karkulce bude brzy osm, bude se moci vdát. Samostatně bych asi dala jednu hvězdu Měsíčkům, ale takhle to celek spolehlivě přebil. Zaručeně největší error z celé pohádkové žumpy za posledních několik let.
Duch nad zlato (2013) (TV film)
I když jsem v hlavní roli viděla Preisse, měla jsem neblahé tušení, že to bude stát za stejnou věc, jako všechny pohádky v poslední době, ty štědrovečerní zvlášť. Je pravda, že to mohlo být horší, pocit nekonečné trapnosti se u mě tentokrát nekonal. Ale i tak mi to přišlo bez nápadu a tupost nekterých postav byla neskutečná. Nemám děti, tak nevím, jak na to reagují ony. I tak jsem ale ráda, že jsem vyrůstala v době, kdy česká pohádka měla ještě nějakou úroveň.
Lost Place (2013)
Je to sice béčko, ale nijak zvlášť mě to neurazilo. Hodnocení je ve skutečnosti dvě hvězdy plus jeden favorite point za pěknou keš. TFTC :-)
Sněžný drak (2013) (TV film)
Tohle kupodivu nebylo tak moc zlé. Byly tam sice slabší momenty, ale až na princovy neotřelé balící techniky (Co takhle zajít na večeři, jen ty a já?) nebo ten incident v loďce, byla pohádka celkem milá a originální. Hodnotím tedy jako průměr, což je pro současnou pohádku vlastně výrazný nadprůměr.
Šmejdi (2013)
Bohužel, dokument ve mě vyvolal asi jiné pocity, než bylo zamýšleno. Praktiky prodejců jsou otřesné a nic je neomlouvá, o tom žádná. Nemám ale dojem, že se jedná o bezbrané stařečky, nýbrž o lidi neskutečně hloupé. A za hloupost se platí vždy, všude a v každém věku. Film sám o sobě je proveden velmi amatérsky.
Hon (2012)
Dokonale autentické drama. Bohužel, i v reálu by se takový člověk musel pravděpodobně z města odstěhovat. Téma je zpracované velmi citlivě, zádné zbytečné srdceryvné nesmysly, a ono to funguje. Chtěla bych vidět víc takových filmů.
Miláček (2012)
Mám ráda knížku a tahle adaptace se mi zdá povedená. Přijde mi, že všem při hodnocení vadí jen obsazení Pattinsona do hlavní role, který jim vadí jen kvůli tomu, že před pár lety ztvárnil upíra románu pro puberťačky...
Prometheus (2012)
Hm, paráda, už jsme tu 10 minut, určitě bude bezpečné sundat si skafandry. Po planetě si každý chodí, jak chce. Nikdo neví, kdo a proč je vlastně na lodi, posádka se vzájemně nezná... U takové mise je úspěch, že vůbec někam doletěli...
Přízrak z lesa strachu (2012) (TV film)
Pustila jsem si jen scény s bigfootem, zbytek jistě hlubokého příběhu jsem vynechala, aby mi nezkazil tu skvělou podívanou. Bez ironie říkám, že jsem se výborně bavila. Dávám zasloužený "odpad", cokoli jiného by tvůrce jen uráželo. Paráda!
Temné stíny (2012)
Johnny Depp v roli upíra. Už dávno mi bylo jasné, že tohle musí v podání Tima Burtona fungovat. Jen škoda, že to nepřišlo dřív. Kombinace ponuré atmosféry a dějě s ironií a černým humorem, dříve tak mistrně zvládnutá např. ve Sweeney Toddovi, tady značně pokulhává. Jako kdyby film sám nevěděl, čím chce vlastně být. Některé momenty jsou přehnané, mnoho věcí je nedotažených, film postrádá děj a z humoru se dalo dostat mnohem víc. Triky by si zasloužily 3D provedení, osudová láska trochu více prostoru a energie, aby ji ostatní nepřehrávali. Navíc nechápu, proč byla do role obsazena tak nevýrazná herečka. Přeci jen, mluvit o plodných bocích ženy, která žádné nemá, to moc nesedí. Stejně jako upíří outfit s ulízanými vlasy. Jinak je herecké obsazení vybráno skvěle a film se i přes své nedostatky celkem příjemně sleduje. Moje čtyřhvězdičkové hodnocení je přehnané, dávám ho proto, že se mi Temné stíny líbili víc než Alenka, která tu má procent nějak moc.