Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Akční
  • Drama
  • Krimi
  • Dokumentární

Recenze (1 017)

plakát

Pád Bílého domu (2013) 

Akční část je solidní, zbytek stojí za hovno. Naprosto otřesnej americkej patos, kterej kape z každý scény, je tak uslintanej, že jsem v jednu chvíli začal fandit Korejcům. Zpomalený záběry na rozstřílenou americkou vlajku, která se následně kácí a sune se k zemi, to je jak z dílny Mela Gibsona. Aaron Eckhart je takovej typickej Američan, totiž slušný člověk, kterej se umí zatvářit náležitě nasraně, pročež jsem mu jakožto americkýmu prezidentovi upřímně přál, aby ho už konečně oddělali. Přišlo mi taky takový směšný, kolik lidí na obou stranách barikády umřelo, přičemž to nikdo z nich nijak zvlášť neprožíval, Korejci umírali celkem odevzdaně, jako by snad byli smíření se svým osudem a Amíci se ochotně stavěli před laufy kulometů, aniž by se snažili se krýt. Komické. Palec nahoru za Morgana Freemana a třkrát fuj za patetickej patriotismus.

plakát

Jack a obři (2013) 

Nic jsem od toho nečekal a tak nějak jsem si říkal, že se zřejmě podívám na solidní pohádku. Po chvíli jsem nestačil zírat, že se jedná o perfektní fantasy remake populární pohádky (něco jako Sněhurka a lovec) a postupem času jsem čím dál tím víc žasnul nad originálními a nápaditými dějovými zvraty a především nad skvělým vyvedením obrů, srovnatelným s vypodobněním skřetů v LOTRovi. Digitální zpracování je bez chyby a příběh je výbornej, co víc si přát. Snad jen aby distributor držel hubu, protože ten jeho blábol, okopírovanej do obsahu, je něco strašnýho a nemá s filmem nic společnýho.

plakát

Bakaláři - Jožin (1978) (epizoda) 

Co já si pamatuju, tak oni ti Bakaláři byli vždycky takový levný studiový a narychlo natočený tv inscenace, který neměly žádný zvláštní kvality, i když v nich hrály skutečný hvězdy. Jožin je toho skvělým příkladem. Sovák se v počátku bodře potácí hospodou, hlaholí se sousedy a přestože byl i v civilu zasloužilým alkoholikem, tahle role prostě nepůsobí moc přesvědčivě a myslím, že to chlapci moc nezvládli. Navíc tam jsou dva naprosto absurdní úkazy. Otroubená Geprtová, čerstvě zapuzená svou dlouholetou láskou, najednou v hospodě kejvne na nabídku k sňatku prvnímu smradlavýmu ožralovi, kterej se jí přimotá do cesty, to vážně nepůsobí moc uvěřitelně. Dále pak Sovák, kterej celej večer vyřvává nějaký kecy o staromládenecký svobodě a posmívá se ženatým kámošům, se následující okamžik pustí právě do nabídek sňatku první sukni, která se kolem něj mihne a světe div se, taky vzápětí ten sňatek uskuteční; nevím, nevím, ale já bych takovým pokrytectvím musel hrozně pohrdat a takovej chlap by byl strašně k smíchu.

plakát

A Viking Saga (2008) 

Nízkorozpočtová hovadina. Na úvod jsem s úžasem sledoval, jak viking dostihl, znásilnil a umlátil dědka, tak jsem to radši vypnul.

plakát

Velmistr (2013) 

Další nastavovaná kaše o mistru Yipovi, těžící z úspěchu skvělýho původního filmu, stvrzuje stereotypy, který jsem si o současným čínským filmu usmyslel, tedy 1) čínští herci se konečně naučili hrát 2) i v Číně konečně pochopili, jak důležitá je práce s kamerou 3) bojová umění mají v současných snímcích velmi propracovanou choreografii 4) občas přestávají fungovat gravitační a dynamický fyzikální zákony 5) každý druhý záběr je zpomalený a 6) jako obvykle vůbec nechápu, o čem ten film vůbec byl.

plakát

Nejlepší ženská mého života (1968) 

Přišlo mi, že Sovák hrál jen tak na polovic a svůj komediální talent držel na uzdě. Nápad na vyloupení pošty je poměrně hloupoučký a jeho závěrečné - SPOILER - zhatění ještě hloupější. Klíčová zápletka, v jejímž rámci se komisní vedoucí pošty bleskově zamiluje do Sováka, je tak násilně vykonstruovaná, že mi kazila celý film. Nejvíc jsem si nakonec užíval okukování dobových reálií, což je tedy poměrně málo.

plakát

Pod kupolí (2013) (seriál) 

Je jasný, že jako téma je to ptákovina a S. King už vážně neví o čem psát, ale je to natočený pěkně a hraje tam několik béčkových HBO herců, který jsem si oblíbil z jiných seriálů, takže se mi na to kouká příjemně.

plakát

Na stojáka: Best of Lukáš Pavlásek (2011) (pořad) odpad!

Lukáš Pavlásek je typickým důkazem skutečnosti, jak moc pokleslý a ubohý je současný tv koncept zábavy. Pavláskovu jedinou velkou devizu spatřuju v tom, že vypadá jako blbec od přírody. Oproti tomu jeho ABSOLUTNÍ nedostatek hereckýho talentu je tak strašlivej, že zvrhává celou tuhle show do hajzlu. No a vůbec celý český pojetí stand up comedy je skutečná hrůza a výsměch původní předloze.

plakát

Dva a půl chlapa (2003) (seriál) odpad!

Zcela sobecky a neobjektivně hodnotím odpadem českou lokalizaci seriálu na TV Hovna. Sám bych se na to nikdy nepodíval, protože moc nemusím Ch. Sheena, ale přítelkyně to má puštěný zrovna když přicházím domu z práce, takže už jsem z týhle sračky ledacos pochytil a mám z toho tři zásadní dojmy: 1) Každá replika je vtip, úplně ideálně oplzlý, ale v každým případě vtip. 2) Dabuje to ten samej herec, kterej dabuje otřesným způsobem asi 99% všech seriálů na Hovně, takže všechny tyhle rychlokvašený seriály mi dokonale splývají v jedno. 3) Ty strašně vtipný repliky jsou prokládaný nejzhovadilejším produktem televizní zábavy, totiž předtočeným smíchem. To zjevně proto, aby si idioti, kterým je seriál primárně určen, uvědomili, kdy se maj zasmát. Jednoznačně největší hrůza a úpadek zábavy.

plakát

Eliška a její rod (1966) (seriál) 

Je pravda, že herectví Scheinpflugový je poměrně nepříjemný a taková ta její rázovitost a sebevědomá nekompromisnost nepůsobí sympaticky. Na druhou stranu tam zase Jiří Sovák předvádí vrchol komediálního herectví a díky němu je seriál poměrně dost zábavnej. Je výborný, že už v 60. letech začal ve svých rolích nosit tu připitomělou rádiovku, kterou pak nonšalantně nosil i třeba v Chalupářích nebo v Marečku, podejte mi pero. Skvělej je i Kemr, kterej jednoho dne náhodou přespí u Scheinpflugový a už tam zůstane nakvartýrovanej navždy. Poměrně konsternujícím dojmem na mě působí fakt, že u takhle profláklýho seriálu se poslední dva díly nenávratně ztratily.