Poslední recenze (113)
Warcraft: První střet (2016)
jak se to snaží být epické, tak to pro mě bylo neepické vůbec. prostě film jako omalovánka z WOW ale příběh nerozvinutý, naprosto jsem nechápal nějakou návaznost a kdybych ji nečekal a nevěděl o co jde tak by to asi bylo ještě horší. Klasický příběh klidného království, někdo ho napadne, zrada zevnitř, spojíme síly a je vyhráno tady fakt nefungoval. Bohužel zahraniční receneze za mě byly přesné.
Lucifer (2016) (seriál)
Dost jsem se tešil na další díl po pilotu, který mě velmi bavil a dočkal jsem se. Super prostředí a Lucifer je prostě sympoš a už se těším až v dalších dílech začne dělat bordel jak se na jeho postavu sluší a patří.
Spectre (2015)
Dost jsem se na tenhle dil tesil, dockal jsem se a bomd nezklamal. Trosku mi to pripada jako restart stylu Craiga a navrat ke Connerymu, uz to neni jenom same strileni. Ke videt ze cela produkce stala nejake drobne coz se skvele odrazi na kulisach mistech a celku. Jedine male minus byla delsi stopaz kdy jsem se poslednich pul hodiny uz dival kdy to skonci. Tech 2 a pul hod je dost