Recenze (15)
Království nebeské (2005)
Neuveritelne podcenovanej film! Dokonalej pribeh.. Plus 6. hvezda za prodlouzenou verzi..
Smrt v ráji (2011) (seriál)
Miluju Karibik, reggae, britskej humor, krimi a bbc one = serial pro me..:)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Kdyz se tocil LOTR, nikdo netusil, jak to bude vypadat.. Vysledek byl genialni! U Hobbita uz kazdej ocekaval neco podobnyho a zacal to srovnavat s LOTRem, coz si myslim je zasadni chyba. Zkuste zapomenout na LOTRa a uzijte si tuhle dokonalost ve vsech smerech! Okamzite (jsem si jistej, ze nejen tenhle dil) zarazuju do TOP!
Medianeras (2011)
Kdyz jsem poprvy koukal na tenhle film, tak jsem usnul.. Kdyz jsem si to pustil ted znova, tak nechapu, jak jsem mohl usnout! Genialni film!
Cela 211 - Vězeňské peklo (2009)
Genialni film o vezenskym pekle.. Jeden z nejlepsich filmu s touhle tematikou!
Hra vlkodlaků (2011)
Tenhle spanelskej horor/komedie byl naprosto vybornej! Od zacatku do konce jsem se bavil a nektery sceny byly fakt originalni!
Submarino (2010)
Hodne, hodne povedeny drama!!
96 hodin: Odplata (2012)
Kvalitni akcni film za 4*! Tu 5. davam, protoze chci zvednout procenta..:) Podle me je tenhle film hodne podcenovanej..
Pouť (2010)
Sám jsem cestu zažil.. Není co dodat! Perfektni film!
Neuvěřitelné putování (1963)
Naprosto genialni film! Kdyz jsem byl malej, tak jsem to mel na VHS a pamatuju, ze jsem na to koukal snad kazdej tejden..:)