Recenze (22)
Trpaslík (2017) (seriál)
Dycky trpaslík ! Mno, tentokrát asi ne... Třetí hvězda za obsazení.
Matky na tahu (2016)
fuckin-happy-end jak dělo, všechno je jasný od začátku, ale stejně je to parádní :D
Odvážní (2011)
Samej bůh sem, bůh tam, bůh bůh bůh blééé, v 2. polovině to už, pro Kristovy rány, fakt hrotěj ! Celou dobu jen spojujou dobré otcovství s vírou, hnus velebnosti...
Expresní zásilka (2012)
VERBAL má samozřejmě naprosto primitivní komentář k tomuto filmu. Vůbec to není jen pro milovníky kol, spíš bych řekl tak pro milovníky adrenalinu. Svižný, rychlý, docela zajímavý. Stojí za to si to stáhnout ;) PS: Sestřel verbálku sestřel, z vězení pak ale budeš hodnotit už jen prdele svých spolubydlících :)
Černá labuť (2010)
Milovník baletu opravdu nejsem, ale tenhle ten film je skvělej ! Oskar naprosto zaslouženej. Za celej film jsem se nenudit ani na chvilku, spíš naopak... Finále parádně vygradovalo a já si odnesl super zážitek i nějakou tu husí kůži ;)
Herkules (1997)
Jo, hezkej animák, nic převratnýho, ale nuda taky nebyla. Bejt dítě, tak tam ty hvězdy jsou 4 :)
Gympl (2007)
Tenhle film jsem viděl tak 10x a fakt mě baví ! Nevím, jestli je to tím, že jsem byl při prvním shlédnutí taky ve třeťáku na gymplu... Spíš protože je to pravdivej pohled na dnešnígympláky. Hlavní duo je povedený a sprejařský pozadí zas cool. Já dávám jasný 4 hvězdy, jinak to prostě nejde.
Pinpon (2002)
Asi nejlepší film o pinčesu co je. Hlavní hrdina je tak trošku blázen a jeho kamarád zase divnej. No nevadí no, nebejt to tak, tak by to asi bylo docela nudný. Herních scén je opravdu dost a to mi maximálně sedlo, přece jen se film jmenuje Ping Pong a svému jménu ostudu opravdu nedělá ;)
RocknRolla (2008)
Pěkně zamotanej biják. Pomineme-li úsměvně českej přízvuk ruskýho mafiána Rodena, tak si odneseme docela zážitek. Rock n' Roll Queen je naprosto vhodná písnička a film s ní celou dobu jede na stejný vlně. Vřele doporučuju, nudit se nebudete !
Čtyři slunce (2012)
Docela zajímavej film plnej nezdarů. Člověk si pak hezky uvědomí, že na tom vlastně není tak špatně. Hulící pankáč Mádl se mi v něm opravdu líbil a Karel Kámen taky nebyl špatnej. Fousáč s chudinkou nešťastnou byli docela zajímavej pár. Celkově teda spokojenost.