Recenze (1 406)
Propad do temnot (2003)
Průměrný horor, který příliš nezaujal. 50%
Noc v muzeu: Tajemství hrobky (2014)
Prostě jednička ještě celkem bavila, ale pokračování už je naprosto zbytečně. 40%
Co jsme komu udělali? (2014)
Komedie, která pobaví, ale víc krát bych ten film vidět nemusel. 60%
Hrdost a sláva (2008)
Celkem dobrý krimi film o zporumpovaných poldů. Takových je tu už hafo, ale i tak je to dobrý film. 60%
John Wick (2014)
Keanu Reeves je zpět ! Konečně ! Se dostal opět do nějaké filmu co má koule. Tento akční nářez je opravdu hodně solidní, takový už jsem dlouho neviděl. A ta přestřelka v neonovým klubu neměla chybu, prostě to vypadá na nejlepší akční nářez roku 2014 ! Bravo ! 100%
Los Bandoleros (2009)
Není to nic převratného, ale budíž ... 50%
Los ojos de Julia (2010)
Opět španělská kvalitka ! Není co dodat, prostě zajímavý, dobře zpracovaný horor. 75%
Muži, co zírají na kozy (2009)
Slabší i trošku praštěná komedie, ale na jedno podívání neurazí, ale ani nenadchne. 50%
Ouija (2014)
Nechápu co všichni mají proti tomuto hororu, však je docela povedený. Hororový i lekavý ... 65%
Pašerák (2014)
Spíš než krimi je to taková trochu podivná i nechutná komedie (občas). Ale film jako samotný celkem zaujal. 55%