Poslední recenze (133)
Jedeme na teambuilding (2023)
Trapné, bláznivé a ubohé... Po 30 minutách vypnuto. Divím se, že se k tomu herci jako Prachař či Kotech propůjčili, ale asi za peníze cokoliv.
Sedm schodů k moci (2023) (seriál)
Opravdu povedené! Jsem mile překvapen. Ten novinař / vypravěč je úžasnej. Těšíme se na další díly.
Asteroid City (2023)
Blbost (nedokoukano).