Poslední recenze (9)
Až na krev (2007)
Po hodnoteniach ostatných som mal veľké očakávania, ale o to väčšie bolo moje sklamanie. Po dlhej dobe sa mi stalo, že som film ani nedopozeral a asi po hodine a pol som to vypol. Bolo to pre mňa veľmi nudné a nezáživné, čakal som oveľa viac.
Elysium (2013)
Akože nápad naozaj dobrý, ale to prevedenie nestálo za nič, všetko veľmi predvídateľne od začiatku až do konca, o nejakom napätí nemôže byť ani reč. Na Elysium si mohol zaletieť na pivo v podstate každý komu sa zachcelo. Ku koncu mi to prišlo už len ako komédia na pobavenie. Takže pre mňa veľké sklamanie a nebyť Matta Damona tak by to hodnotenie dopadlo asi ešte horšie.
Odpískané (2008) (pořad)
Suhlasim s Tomcom. Aj ked vsetci vieme ze nasa liga za vela nestoji hlavne ta futbalova, ale aspon ze sa niekto zaujima o nase najvyssie sutaze v tychto dvoch najpopularnejsich sportoch. Sice by sa to dalo urobit ovela lepsie, ale budme vdacni aspon za toto. Skoda len ze aj s odpiskanym to ide dole vodou a tie vysielacie casy tie uz radsej nebudem ani komentovat.