Recenze (412)
Napoleon (2023)
Po dlhej dobe v kine. Jednoducho Napoleon Scott spojenie ma lákalo. Výprava bitky komparz niečo fantastické. Milostný život ma až tak neohúril. Phoenix nesklamal. Čo som od tohto filmu očakával som aj dostal. Hlavne bitka o Toulon so mnou najviac zarezonovala. Bolo tam dosť hluchých miest, takže plný počet nie je.
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
Tá nádherná talianska dedina s nekonečnými schodmi, kde Denzel sa dáva po zranení naspäť do formy, aby zúčtoval s camorou mi vyčaril úsmev na tvári. Vôbec by som sa nepohneval, keby Denzel súhlasil s pokračovaním. Apropo veľmi rád by som si v tom mestečku dal kávu. Taliansko ma fascinuje.
Old Henry (2021)
Tá atmosféra sa ti dostane pod kožu. Od začiatku vtiahne do deja. Ja ako veľký fan westernov mlsám blahem. Vynikajúci film. Blake Nelson zahral životnú rolu. Dorff záporák no 1. Záverečná scéna je nezabudnuteľná.
Venom (2018)
Kvalitne uletená marvelovka s rolou presne ušitou na Toma.
Vyproštění 2 (2023)
Je to ešte viac nabité akciou ako jednotka. Súboje som si vychutnával. Hemsworth je nový Wick. Ako hlavná predstaviteľka ženského pohlavia Farahani veľmi dobrá voľba.
The Covenant (2023)
Tie americké armádne patosy sú na smiech akí sú vo všetkom naj. Ako všade pomáhajú a chcú mier. Bullshit. Gyllenhaal bol ale jeden z hlavných dôvodov prečo som to chcel vidieť a opäť ma nesklamal. Minimalistický Dar Salim mu skvelo sekundoval. Zaujímavý príbeh o priateľstve, loajalite a vernosti. Je to napínavé až do konca. Čo sa týka filmov z afgánskeho konfliktu asi to najlepšie čo som videl.
Red Notice (2021)
Stokrát omielané. Dejovo ničím neprekvapujúce. Stále však veľmi pozerateľné vďaka hlavným hrdinom tak ako sa na typickú nobrainovku v style Indiana Jones mixnutú Pascou patrí.
Sisu (2022)
Pokiaľ ma pamäť neklame tak je to druhý fínsky film čo som videl. V svojom zmysle slova je to takisto rovnako uletené ako ten prvý. Akurát je to brutal krvavé a to je to na tom dobré. Pekná paródia na nesmrteľných hrdinov. Helander asi riadne ulietava na Tarantinovi.
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Oddychovka s ukecaným Pineom ako vždy drsnou Rodriguez a ulisným Grantom.
Air America (1990)
Veľmi pohodová akčná komédia poukazuje na prehnilosť všetkého okolo vietnamského konfliktu až do špiku kostí. Gibson a Downey skvelá dvojka. Prvykrát videné v kine.